zaterdag 1 september 2012

DCL#153 en DMCC#28





Ik heb gekozen voor de kleur groen/wit en de zig zag in het papier .
De mannenstans is van Tim Holtz ,de radars van nestabiltie (geloof ik)
De tekststempels zijn van Crealies net als de tags CL TT 06  waar ze op gestempeld zijn .


Deze keer hebben we een sketch voor jullie ,die je mag draaien zoals je wilt zolang er de sketch er maar in terug te zien is .
En dit is mijn uitwerking ervan
De stempel is natuurlijk van Magnolia en is ingekleurd met distress inkt

Ik heb de volgende Crealies producten gebruikt.

Het bloemenrandje is de Creative Border  CL CB 19
De blaadjes is de Creative shape CL CS 24
De vlinders is de Creative Shape CL CS 03
De bloemen zijn de Creative Flowers CL CF 26 en CL CF 19
De tag is de CL TT 03 en ook de tekst is een Crealies Clear stempel .

De challenge loopt tot 13 september 18.00 en HIER kun je je inzending achter laten.
Op 14 sept wordt dan de random winnaar bekend gemaakt en op 15 sept eventueel bij meer dan 25 deelnemers de top 3 en nieuwe challenge .

Succes als je met 1 van de 2 of allebei de challenge's meedoet

Bedankt voor het kijken Groetjes miriam

16 opmerkingen:

Astrid zei

Wat een prachtige kaartjes heb je gemaakt!
Ik vind de kleuren van je magnolia kaartje erg mooi!
Groetjes Astrid

hennie zei

Allebei prachtig Miriam!!!
Lieve groetjes hennie.

Nellie zei

Twee heel verschillende kaarten heb je gemaakt, maar beiden zijn super mooi!!

Groetjes, Nellie

Marjan zei

Leuk, weer een heel andere uitwerking, mooie kaart Miriam! En een schattig Magnoliakaartje.

Anneke. zei

Beide kaarten zijn heel verschillend, maar prachtig! Vind de bovenste erg leuk bedacht.
Groetjes Anneke.

KarinsArtScrap zei

2 prachtige kaarten Miriam.

groetjes karin

Marijke zei

Leuk om al die verschillende uitwerkingen te zien van de foto! Prachtige kaart!!

Groetjes, Marijke en Chantal

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuke kaartjes Miriam!
Lieve groetjes, Yvonne

Wilma zei

Hoi Miriam,
Beide kaartjes zien er PRACHTIG uit. Het kaartje met Tilda en allerlei Liesjes heeft mijn voorkeur ☺☺☺.
Liefs Wilma

Karin zei

Prachtige kaartjes Miriam!!

Babette zei

Beide kaart zijn echt helemaal super.
Groetjes Babette

Plony zei

Wat een verschillende kaarten maar allebei mooi op hun eigen manier. Knap gedaan!
Lieve groetjes, Plony

José zei

Mooie DCL kaart. De achtergrond vind ik gaaf.
Mooi kaartje met de magnolia. Leuk als die Crealies elementen.

Maris zei

ik vind ze allenbei prachtiggg

Marianne zei

Allebei zijn ze beeldschoon.
Liefs, Marianne

Magda zei

Je uitwerking van de parasol vind ik bijzonder goed geslaagd!!
Knap bedacht! Heel mooi!
Miriam, wat was dat toch een ingewikkelde sketch!.
Ik heb er wel wat moeite mee gehad. Bij is dat blijkbaar heel vlot gegaan. Leuke kleurencombinatie en details!
Lieve groeten,
Magda