maandag 3 februari 2014

Crealies : blogestafette ,XXL candy mijn bijdrage

Goedemorgen ,vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie met de XXL stanzen te laten zien,op het Crealies blog en hier op mijn eigen blog.

Zoals jullie zaterdag hebben kunnen lezen hier op het blog kunnen jullie dus een Crea-nest-lies XXL stans winnen. HOE:

Met het geven van leuke, geinige of juist originele reacties HIER
maak je ook deze keer weer kans op een Candy.
Een XXL-Candy, want de winnaar/winnares mag één
van deze Crea-Nest-Lies XXL-stansen uitzoeken.
De XXL-gelukkige wordt op zaterdag 8 februari bekend gemaakt ,op het Crealies Blog.
Dat is toch XXL-super!!!
 
Ik heb een soort van Cadeau doosje ermee gemaakt .
                                                                      Crealies Items :
                                                               Crea-Nest-Lies XXL 02
                                                                    Frame Doodles 02
                                                                        Decorette 03
                                                                 Open flowers small 03
                                                                   Duo Butterflies 02
                                                                      Double fun 02
                                                                 Creatieve flowers 14
                                                                      Box 3a (bijna op)
                                                                  NL tekst : beterschap

Werk beschrijving:
Voor de basis stans je 2x de Crea-nest-lies stans 13.0 x 13.0 uit .
Ik heb uit wit kraft papier 4x de stans 13.0 x 13.0 uitgestanst.
Uit design papier 2x met de stans 11.5 x 11.5
Uit wit kraft  1x 10.0 x10.0
En uit design papier 1x 8.5 x 8.5
De randjes bewerkt met inkt en op elkaar geplakt

Met box 3a  en witte kraft heb ik  4 doosje gemaakt ,die je op de onderste plakt .En met design papier de randjes die je ziet beplakt .
Verder een afbeelding ingekleurd en alles afgewerkt met andere stanzen en plakparels.

Morgen zien jullie weer een andere creatie HIER met de Crea-nest-lies xxl stanzen.

Vergeet niet om een leuke reactie achter te laten .

groetjes miriam



 

10 opmerkingen:

Christa zei

wauw wel heel gaaf , ik verwachte eerst een kaart totdat ik naar beneden scrolde wat heb je dat gaaf gemaakt zeg echt een verassing xx christa

jolanda zei

wow wat het je dit super mooi gedaan

Gea zei

Voor zo'n cadeau wil ik elke dag wel jarig zijn super leuk Gr GeaB

Anita van Merode zei

Hoi Miriam,
Ik heb je creatie al bij crealies bewonderd. Maar hier doe ik het nog eens dunnetjes over: Wat een schitterend doosje!! Prachtige materialen gebruikt van CreaLies.
Schitterend papier en plaatje. Dus top!
Groetjes Anita

Bea zei

Hallo Miriam, wat een schitterende creatie, wat kun je toch mooie kaarten/creaties maken met de stansen van Crealies, ieder weer op haar of zijn eigen manier....

groetjes Bea.

KarinsArtScrap zei

wat een prachtige creatie en hele mooie stanzen zijn het.
ik zie dat je er veel mee kunt doen.

gr karin

Marlies zei

Prachtig doosje Miriam, lieve groetjes, Marlies

manon's kaartenhoekje zei

wauww sapper de flap wat een super gaaff doosje heb je gemaakt schitterend... leuk om te zien wat je allemaal met de grote mallen kan doen erg leuk

groetjes manon

manon's kaartenhoekje zei

miriam, helaas doet u link het niet om verder te gaan naar de volgende voor de mooie stansen...

groetjes manon

Nellie zei

Hoe gezellig kan het zijn als je verrast bent met het laden doosje dat gemaakt is de fantastiese mooie Crea-nest- lies XXl. Wie wil dat niet, nou ik wel daar zou ik zo blij mee zijn.
een mooie creatie.
Lieve groetjes Nellie