maandag 13 juli 2015

Bewerkte wekker en vaas

Deze 2 items heb ik al een hele tijd geleden gemaakt ,maar nog niet hier laten zien.

Ik heb gewerkt met de Creall verven van Craft emotions ,waarvan sommige standaard al een hele mooie glans hebben dit zijn de Creall Pearl parelmoerverf.
Dan hebben ze ook nog de Deco&stijl verven deze zijn heel mooi om mee te werken.

 Deze oude wekker heb ik eerst met een goudkleurige verf bewerkt,toen met cracle en daarover heen met Deco&stijl verf .Doordat het dan gaat openscheuren krijg je een oude look.

 De vaas is van glas ,daar heb ik eerst gesso opgezet .
Daaroverheen de Creall Pearl  parelmoer verf.
Ook de bloemen en houten emblissments (die van craft emotion zijn) bewerkt met verschillende kleuren Creall Pearl verf .
Gr miriam

2 opmerkingen:

Wies zei

Wat leuk gedaan Miriam. Vooral de gepimpte wekker vind ik mooi. Zou ik niet op gekomen zijn om een wekker te bewerken.
Groetjes, Wies

KarinsArtScrap zei

heel erg mooi bewerkt Miriam
Gr Karin